Sunday, January 22, 2012

21.10.2012 koertekool TUBLI agility talvekarika I etapp

21. jaanuaril 2012. toimus koertekool TUBLI agility talvekarika I etapp, kohtunikuks Svetlana Zolotnikova. Täpsema info karikasarja kohta leiab Tubli kodukalt.

Tundub, et mul on ikka peaga väga halvasti, suutsin mõlemal rajal hetkeks raja ära unustada.

Esimene rada viiekas, Gaby tuli mingil x põhjusel tunnelist tagasi. Kontaktid olid ilusad ja Käpsu tuju hea. Eelviimase takistuse ees ma unustasin raja ja tahtsin ühe tõkke vahele jätta, õnneks viimasel minutil suutsin olukorra päästa. Kogu jooks oli puterdamistega ja endaga rahul ei ole.





Teine rada DSQ, Gaby ületas koostöös minu pepuga juhtimisega teise tõkke valelt poolt. Ülejäänud rada kulges suht okeylt, ka alguse suutsime teisel korral ilusti ära teha. Keset rada tekkis aga mul jälle olukord kus olin hetkeks raja unustanud. Õudne. Kas närvid või on see vanadus vms ???






No comments:

Post a Comment