Thursday, August 18, 2011

14.11.2010 Tumanova agility koolitus

14.11.2010 toimus TAKO hallis Svetlana Tumanova agility koolitus/trenn. Nii tegija tädi seminarile ei saanud regamata jätta. See muidugi oli aga viga. Gabyl olid värskelt seljataga mitu narkoosi hammaste remondi tõttu ja ta ei olnud võimeline spordiga tegelema. Energia ja mott olid null.
Täiesti maha visatud aeg ja raha.Seminar nägi välja siis selline ,et Gaby lihtsalt nuuskis või magas platsil ja kui ta lõpuks mingi hoo sisse sai siis jooksis lihtsalt peaga vastu takistusi.
Ma ei tea mida Tumanova meist küll mõelda võis aga õnneks minu vene keele oskus on suht s... ja ma suurt midagi aru ei saanud ja õnneks meie treener krõbedamad palad jättis mulle tõlkimata.
Midagi pole teha kui perenaine on jobu... .Õppetund jällegi, paar päeva peale narkoosi ei ole mõtet koera füüsilise tegevusega piinata. Lähen taon peaga vastu seina natuke.
Eelnevalt olin küll paari arsti käest nõu küsinud, et kas tasub suht värskelt peale narkoosi sellisele üritusele minna ja saanud jaatava vastuse. Aga see selleks ...

Seminari rada ise oli tegelt super huvitav ja mul on kahju, et meil sellest midagi välja ei tulnud.


No comments:

Post a Comment